MİSYON & VİZYON
MİSYON
- Müşteri odaklı çalışan,
- Vinç sektöründeki teknolojik gelişmeleri takip ederek bunu en iyi şekilde kullanabilen,
- Kalitemizi ürün ve hizmetimizle müşterilerimize yansıtabilen,
- Tüm çalışanların azami katkı sağladığı ve K-M KÜMSAN VİNÇ SİSTEMLERİ'nde çalışmaktan gurur duyduğu,
- Sektörde taklit edilen önemli bir kurum olmaktır.
Başta müşterilerimiz, çalışanlarımız ve tedarikçilerimiz olmak üzere, tüm paydaşların memnuniyetinden taviz vermeden; kalite çizgisini takip ederek, hedeflerimize hatasız ve zaman kaybı olmadan ulaşabilmek için şirket menfaatlerini en üst seviyede tutan ve koruyan uzman kadromuzla, zamanın gerektirdiği teknolojik yenilikleri işine adapte eden, arzulanan kaliteyi uygun fiyata sunarak müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutan, sektörde kalitesi ve taahhütlerine sadakati ile tanınan, üretim hacmini her geçen gün artırarak sektörüne yön veren bir marka ve firma olmaktır. Karlılık, verimlilik ve etkinlik esasları çerçevesinde vinç sektöründe ilk üçte yer alan rakipleriyle rekabet edebilecek ürün kalitesine ve standardizasyonuna ulaşmak, etkin ve verimli kaynak yönetimi için sürekli iyileştirme faaliyetlerini sürdürmek, ülke içinde ve dışında üretim ve alt yapı tesislerine sahip olmak ve bunlarla uyumlu pazarlama stratejisi ve politikaları tespit ve tayin etmek, başarısını müşteri memnuniyeti ile ölçen, müşteri ihtiyaçlarına hızlı, etkin ve kaliteli çözümler üretebilen bir firma olmaktır.
VİZYON·
- Kaliteli ürün, kaliteli hizmet, üstün güvenlik, ileri teknoloji ve güleryüzlü personeli ile pazarda ilk üç firma arasında yer almaktadır.·
- Müşteri ilişkilerinde, pazar araştırmalarında, sektördeki gelişmelerin takip edilmesi ve uyarlanmasında, Ar-Ge çalışmalarında etkin, verimli ve sürekli gelişen bir sistem kurmak; böylece elde edilen verileri titiz bir şekilde değerlendiren, sonuçlarını ürün ve hizmet geliştirme süreçlerine uygulayan, müşterilerini beklentilerinin üzerinde memnun ederek, müşterilerin öncelikli tercih ettiği marka olmak.·
- Rakiplerinden üstün yanları müşterinin algılamasını, fark etmesini ve inanmasını sağlayıcı pazarlama faaliyetlerini uygulayarak; Müşterilerine, çalışanlarına, tedarikçilerine, sosyal çevresine ve paydaşlarına sorumluluk bilinci, dürüstlük ve taahhütlerine sadakati yansıtır bir iş ahlakını benimsediğini fark ettirerek; pazarda ilk üç firma arasında yer almaktır.